Pagina's

zaterdag 22 november 2014

eF eK Tief ge Rief Solo performance ArToll Duitsland

Een tijdje geleden (augustus) heb ik aan een expositie meegedaan in Duitsland (ArToll Zwei Null) met veel werk van klankkunstenaars. Mijn werk Jaboom! is daar toen tentoongesteld.

Zaterdag 22 november 2014 is de catalogus gepresenteerd met een bijbehorende video.

Als extraatje vonden een 7-tal geluidskunstperformances plaats van ieder tussen de 3 en 20 minuten.
De vorm van de performance
Ik heb ook een solo-optreden gedaan van ongeveer 12 minuten. Ik heb een samengestelde set gespeeld waarin ik klanken, effecten en zang combineer tot een geheel.

Verderop zie je de gebruikte instrumenten en effecten.

Het was spannend om te doen en vroeg veel concentratie.

Het publiek was bijzonder aandachtig en ik hoop dat ik meer uitnodigingen krijg voor dit soort optredens.

Hier is een opname van de performance.


from Carla Gottwein on Vimeo.

Ook te beluisteren als audio. 























Geen opmerkingen:

Een reactie posten